RTH 8.46 8 tona (17.600 pound) kadar kaldırma kapasiteleri sağlamak için geliştirilen yeni bir patlamaya sahip olduğu için birinci nesil 6.46 modelinin büyük bir yeniden şekillendirilmesinin sonucudur. 6.46'da zaten mevcut olan iki uzatma modunu (M1 ve M2) devralan 8.46, sınıfının en üstünde yer alır, en yüksek kaldırma yüksekliklerine sahip dönen teleskopik işleyicilerden biri olarak, sadece RTH 6.51'den sonra, bu tür bir makine için kayıt tutucu. 6.46 ile karşılaştırıldığında, 8.46 benzersiz performans, yükseklik açısından daha iyi, 1 m (3 feet) daha fazla maksimum erişim ve yük kapasitesi, 8 tonu 22 m'ye kadar (17.600 pound 72 feet'e kadar) kaldırabildiğinden, 31 m (101 fit) yatay erişime 1 ton (2.200 pound) taşımak ve maksimum 33 m (108 fit) mesafeye 500 kg (1.100 pound) taşımak.
Şaşırtıcı derecede güvenilir ve sağlam, en zorlu şantiyelerde bile ideal bir ortaktır, çeviklikleri ve kullanım kolaylıkları operatörlere benzersiz bir deneyim garanti eder. Hiçbir zorluk çok karmaşık değildir: en yüksek yüksekliklerde bile güvenlik ve hassasiyet sağlanır.
Çok yönlülük
8.35 ve 8.46 son derece sofistike, çünkü sadece eki değiştirerek, çatallarla teleskopik işleyici olarak, vinci takarak off-road vinç olarak kullanılabilirler, ve sepet sayesinde hava platformu olarak. Dahası, RFID sistemi aracılığıyla makine eki tanır ve ilgili güvenlik cihazlarını ve yük şemasını otomatik olarak ayarlar.
Güvenlik ve görünürlük
ROPS / FOPS Seviye 2 sertifikası ile kabin, tüm çalışma aşamalarında sınıfının en iyisi güvenliği garanti eder.
Görünürlük, yasal ve güvenlik uyumluluğunu korurken, kabini daha ileriye taşıyarak, üst bölümdeki camı artırarak ve daha ince bir direksiyon kolonu kurarak iyileştirilir.
Operatör konforu
Diğer tüm RTH ve TH modellerine gelince, kabin iç mekanları tamamen yeniden şekillendirildi ve tüm paneller artık daha iyi dayanıklılık ve daha iyi bir yüzey için enjeksiyon kalıplı. Kapı açıldığında kabin anahtarının içindeki çeşitli noktalara takılan nezaket ışıkları. Bu LED ışıkları kısılabilir ve makine kapatıldıktan sonra yavaş yavaş kaybolabilir.
Kabinin içindeki hava akışları, en soğuk havalarda bile buz çözmeyi optimize etmek için ön camın alt kısmı yeniden tasarlanarak iyileştirildi.
En güneşli günlerde bile en yüksek konforu garanti etmek için, operatörün başının üstünde, iki farklı pozisyonda kilitlenebilen bir güneş körü takılır.
Yeni kabinde, koltukla hareket eden her iki kol dayama yeri de kaldırılabilir ve sağ kol dayama yerinin altında uygun bir saklama bölmesi oluşturulur. Hava süspansiyonlu, koltuk başlığına sahip birinci sınıf bir koltuk da mevcuttur.
Yeni MCTS (Magni Combi Dokunmatik Ekran) yerleşik kontrol sistemi
Dokunmatik ekrandan da erişilebilen yeni RTH serisine kurulan yazılım tamamen yenilenmiştir. Yeniden şekillendirilmiş arayüz grafikleri, çeşitli işlevleri tanımlamak için kullanıcı dostu simgelerle kolay ve sezgisel kullanım sağlar.
Önceki sürümden yükseltme sırasında, yazılım şimdi daha tematik, daha hoş bir kullanıcı deneyimi sağlamak için yeni işlevlere sahip çeşitli tematik ekranlardan erişilebilen bir ana menü içeriyor.
Ana işlevler ve yenilikler şunları içerir:
Bir diğer önemli yenilik, çalışma sınırlarının tam görünümü için yük tablosu ekranının üç farklı sürümünü sunan Magni LLD (Canlı Yük Şeması) sistemidir, toplam güvenlik içinde çalışmayı sağlamak için:
Son olarak, yeni RTH serisinin tamamı gibi, bu model standart olarak MCTS monitöründe görülebilen bir geri vites kamerası ile donatılmıştır, geri vites takıldığında otomatik olarak etkinleştirilir.
İnşaat
Büyük etkinlikler