Urcan Makina

Müşteri İlişkileri Politikamız

Urcan Makina Sanayi Servis ve Ticaret A.Ş. Yönetim Ekibi olarak vizyon, misyon ve değerlerimiz doğrultusunda oluşturduğumuz Müşteri İlişkileri Politikamız ile Mobil vinç ve Endüstriyel Kaldırıcılar konularında yüksek standartlarda satış ve satış sonrası hizmetlerimiz ile tüm müşterilerimize sürdürülebilir değer yaratmayı amaçlıyoruz.

Müşteri ve Çözüm Odaklı” değer önermemiz ile tüm müşterilerimizin bildirimlerini; şeffaflık, erişilebilirlik, cevap verebilirlik, objektiflik, gizlilik, hesap verebilirlik prensipleri doğrultusunda değerlendirerek, sürekli iyileştirme ve geliştirme faaliyetlerinde bulunmayı,

Faaliyetlerimizi mevzuata, etik ilkelere, ticari faaliyetlerimiz ile ilgili ulusal ve uluslararası standartlara uygun olarak gerçekleştirmeyi,

Düzenli olarak müşterinin beklenti ve algısını ölçmeyi, tüm süreçleri, müşteri memnuniyetini ön planda tutacak şekilde planlayıp, yönetmeyi,

İletişim kanallarımızın tüm müşterilerimize erişime açık olmasını sağlayarak, kayıt altına almayı,

Bildirimleri analiz ederek düzeltici faaliyetlerle ilgili çalışmaları sürdürülebilir hale getirmeyi,

Çözüm odaklı uygulamalar ile müşteri memnuniyetini sağlamayı,

Taahhüt ediyoruz.

Scroll to Top